Netflix do své nabídky v minulém roce přidal seriál Půlnoc v hotelu Pera Palace inspirovaný knihou Charlese Kinga. Příběh popisuje dobrodružství mladé novinářky Esry. Díky tajemství hotelu se přenese do minulosti, kde bude pomocí svých novinářských zkušeností vyšetřovat vraždu a zachraňovat budoucnost Turecka.
Touží po investigativní novinařině a nejradši by zkoumala případy podobné těm v knihách Agathy Christie. Zvídavá Esra, novinářka istanbulského časopisu, nedostává ke zpracování články, které by si přála. Musí psát o běžných tématech, které si vždy udělá po svém. Nyní má za úkol sepsat důvody k návštěvě hotelu Pera Palace k příležitosti jeho 130. výročí fungování.
Při vstupu do budovy ještě Esra netuší, co ji tady čeká za dobrodružství. Jejím průvodcem je Ahmet, majitel hotelu. Muž začne vyprávět zajímavé příběhy, které novinářku zaujmou. Ihned má plno nápadů, jak historky zpracovat. Dozvídá se o milostném příběhu Peride a Mustafa Kemala Atatürka. Také navštíví pokoj číslo 411, ve kterém Agatha Christie napsala Vraždu v Orient expresu. Ahmet Esře ukáže klíč z doby, kdy se Agatha na jedenáct dní z pokoje ztratila. Kvůli silnému dešti stráví dívka noc v hotelu.
Těsně před půlnocí objeví klíč, který jí ukazoval Ahmet. Při odbití půlnoci se pokoj začne otřásat jako při zemětřesení. Když všechno utichne, Esra jde zjistit, co se stalo. Ve vstupní hale je ale teď mnoho lidí ve staromódních šatech a výtah, který byl mimo provoz, nyní funguje. Po přečtení novin zjistí, že se ocitla v roce 1919.
Při pobytu v minulosti se snaží najít vraha Peride pomocí novinářských dovedností. Během svého vyšetřování musí Esra předstírat, že je Peride, jelikož si jsou velmi podobné. Jejím úkolem je zastavit atentát na Mustafu, jinak nikdy nedojde k válce za nezávislost. Se vším jí pomáhá Ahmet, který o tajemství hotelu celou dobu. Všechno se komplikuje přítomností Halita. Jedná se o Turka, který je na britské straně, jak se ze začátku zdá. Halit a Esra se do sebe zamilují. Láska ale musí jít pro záchranu budoucnosti stranou. Celý případ vraždy začíná dávat smysl v momentě zjištění, že nejsou jediní, kteří o cestování časem vědí.